БЕСПЛАТНЫЕ ОБЪЯВЛЕНИЯ АВТОМОБИЛЕЙ!

Отзывы об автомобилях

Puikus Lexus RX 2008

Ieškojau automobilio, kurį norėčiau vairuoti kiekvieną dieną ir pagaliau ta diena išaušo, tai Lexus RX 400h, gaila, kad anksčiau jo nenusipirkau. Tiesiog automobilis kelyje plaukia, toks minkštas, kaip, kad sedėtum namie ant sofos - patogumas neišpasakytas. Patinka ramiai važinėti, tad jis man - kaip tik. Jei ieškai sportiško, tai ieškok kito, šis yra atsipalaidavimui automobilis. Kuro sąnaudos apie 9 litrus, važiuojant ramiai.
Komfortiškas, galingas, patogus, patikimas, puiki garso aparatūra
Gan sunkus automobilis
Читать больше

BMW 320i e90 - ligų maišas 2006

Tikejausi geresnio automobio, bet pakliuvo nujotas 2006 m. benzinas. Remontui išleidau daug pinigų. Turėjau pusę metų ir pardaviau, nes per brangu išlaikyti. Patogus, gražus, gerai traukia, valdymas gera, standi pakaba (jaučiasi sportiškas).
Dizainas, valdymas, trauka, išlaikantis kainą
Tepaluojasi variklis, problemos su grandinėm, pakaba daznai tenka remontuoti
Читать больше

Betmenas - BMW 530D 160 kw, 2005m. 2005

Pats automobilis yra gražus, labai vertinamas jaunimo ir kitų sporto automobilių entuziastų ir maloniai valdomas, klausosi vairuotojo. 3.0 l., 160 kw pačipuotas variklis traukia puikiai, tiems kas mėgsta jėgą - patiks. Vietos salone tikrai užtektinai, bagažinė didelė. Remonto kainos didelės, o remontuoti teko nemažai, nes sugedo greičių dėžė (remontas 850€) aišku kiekviename automobilyje toks remontas daug kainuos, pradėjo barškėti vairo kalonėlė na ir kiti gedimai. Tačiau tai nepadaro automobilio blogu, tiesiog nupirkau prastą variantą, pats kaltas. Rida yra 318k. km., tačiau panašu, kad buvo sukta rida. Tad prieš perkant, atidžiai apžiūrėkit, nes tokie automobiliai buna labai nuvaikyti. Tačiau radus gerą variantą - liksite patenkinti.
Dinamiškas, sportiškas ir patikimas variklis
Dažni automobilio gedimai, nes nupirkau nuvaikytą.
Читать больше

Audi A6 2003 m., 2.5 l., 120 kw, universalas 2003

Automobili turiu jau 3 metus. Per šį laikotarpį supratau, kad mašina yra tikrai smagi. Garso izoliacija tikrai gera. Važiuoklė taip pat minkšta, malonu važiuoti, aišku remontas ne iš pigiųjų. Vykau į ilgą kelionę - jokių problemų. Maniškė pilniausios komplektacijos, tad viskas kaip ir gerai. Mechaninė greičių dėžė. Paspaudi akseleratoriaus pedalą - ji ir važiuoja, labai patenkintas. Kuro sanaudos priklauso nuo vairavimo stiliaus. Mieste suvartoja apie 8-10 litrų, užmiestyje važiuojant 110km/h apie 6 litrai sanaudos. Man patinka šio modelio dizainas. Tikrai gan modernus ir šiomis dienomis, aišku, tai yra skonio reikalas.
Talpus universalas, konfortiska, gera izoliacija, kokybiskas interjeras, tokiam varikliui kaip ir taupus,
Megsta rudyti arkos ir danktis, eksplotacijos kastai
Читать больше

Volvo S60 - Greitas, patogus, komfortiškas, patikimas automobilis 2007

Turiu 2007 m. 2,4 benzinas/dujos 125 kw. Rida: 450 tūkst. ,o salonas puikiai išsilaikęs. Oda sveika, niekas nebarška,nekliba, kokybiška. 200 tūkst. jau pravažiavau su dujomis ir jokių problemų. Motoras per 10 000 suvartoja apie litrą tepalo. Dėžė mechaninė. Ratai R17. Turėjau įvairių automobilių 10-15 metų senumo, šis atrodo pats patikimiausias ir maloniausias.Puikus ilgose kelionėse, patogios sėdynės.
Surinkimo kokybė, komfortas, garso izoliacija
Mažai vietos gale
Читать больше

Mercedes-Benz C 270 CDI 2003

Pirkau automobilį su 850 000 rida. Jau realiai tūrėtų suktis antras ratas, o jis vis dar važiuoja. Pakaba kokybiška, jei prižiūrėsi, stabili kelyje, pakankamai minkštos priekinėse sėdynės (po sėdynėmis yra spyruoklės), gale kiečiau. Per 4 eksplotavimo metus nieko rimto: keičiau tepalus, pakabą kas pusę metų, pakaitinimo žvakes keičiau ir akumą. Jei ne korozija, būtų vienas geriausių automobilių.
Ekonomiškas automobilis, manevringas, talpus, patikimas
Korozija
Читать больше

BMW 318d e90 2008 m. 105kw mechaninė 2008

Po e46 nuspirkau BMW e90. Tai skirtumas buvo labai didelis. Galingesnis variklis, grazesnis kebulas ir salonas, issprestos vaziuokles bedos. Isties labai smagus auto vairuoti tiek mieste, tiek greitkeliuose. Mano auto buvo su N47 318 d 105 kw varikliu. Pirma ziema pasikeiciau akumuliatoriu. Pasikeiciau pakaitinimo rele, zvakes. Nuvaziavus 70000 km prasidejo keisti variklio garsai. Patikrinau keliuose servisuose, tada Krastoj. Sako deja, bet teks keisti variklio grandines. N47 varikliai turi grandiniu defekta. Kai jau pasigirsta grandines susidevejimo garsai variklio skyriuje - geriau keisti kuo greiciau, antraip laukia kapitalinis remontas ar variklio keitimas. Teko keisti smargrati ir sankaba, nes pradejo dunkseti pavaru dezej. Keiciau i restuoruota smagrati ir sankabos komplekta. Per 4 metu eksplotacijos vaziuokles jokiu remontu nebuvo, tik galiniu amortizatoriu pakeitimas. Rekomenduoju pirkti tokį automobilį
Nuostabus valdymas, geri stabdžiai, mažos kuro sanaudos, interjero kokybė
N47 varikliai turi defektus dėl grandinės trūkių
Читать больше

BMW E46 323i 2,5 benzinas 125kw. 1999

Sveiki, BMW 323i E46 modelį vairuoju jau panašiai apie 3 metus ir kitokio BMW nelabai norėčiau. Modelis būtent su 2.5 benzininiu M52 (gamintu iki 2000m) varikliu su 125kW ir 245NM. Apie automobilį trumpai, tai yra vienas paskutinių nedidelių, paprastų mechaninių BMW modelių, kuriuose tikrai nėra apstu elektronikos, o visos konstrukcijos yra dar ganėtinai paprastos. Paprastai tariant tai yra ryškiai pagerintas ankstesnis E36. Po E46 jau pradėtas gaminti E90 modelis (nuo 2005) yra jau BMW eksperimentas, su kitokio tipo N serijos motorais ir atitolęs nuo senųjų modelių beveik iš esmės. E46 modelis yra tikrai smagiai valdomas, dinamiškas smagus automobilis, kuris nėra toks kietas, kaip daugelis įsivaizduoja, nes lyginant su tiesioginiu konkurentu A4, tai A4 yra tiesiog ikyriai kietesnė ir posūkius ima ne taip maloniai kaip trečiukas. Kitas modelis C klasė panašus tik dydžiu, visais kitais kriterijais, lygintis su trečiuku būtų sunku, nes automobilių "idealogijos" skirtingos. Trečios serijos BMW rekomenduočiau tik su benzininiu 6 cilindrų varikliu dėl patikimumo, ekonomijos, bei galios santykio ir tiems kas mėgsta smagesnį vairavimą. Žmonėms, kuriems reikia tik automobilio nusigauti nuo taško A iki taško B yra tikrai kitų modelių, kurie yra kur kas talpesni ir patogesni, tačiau ne tokie smagūs. Šio modelio salonas yra tikrai kokybiškas ir patogus. Beveik nėra vietų, kur būtų panaudotas pigesnis plastikas, todėl visur jaučiama kokybė net po daug metų ir jeigu automobilio rida nėra milijoninė. Bagažinės tūris mažokas, bei nedaug sedano modelių turi vartomas galines sėdynes, tai šis automobilis yra vos labiau praktiškas už Smart ForTwo modelį. Šis trečios serijos E46 modelis jau yra pasenęs, kai kuriems modeliams jau yra daugiau nei 20 metų, todėl prieš perkant reikia atsižvelgti, kad kai kurios versijos turi savų chroniškų įgytų problemų. Dyzeliniai modeliai turi problemų su įsiurbimo sklendėmis, kurios yra sudėtos prieš pat įsiurbimą į cilindrą dėl ekologinių sumetimų, jos yra plastikinės su metalinėmis ašelėmis ir laikui bėgant išlūžta ir įkrenta į variklio vidų pridarydamos didelių problemų - būtina išimti prieš eksplotuojant. 4 cilindrų modeliai nuo 2001 metų (1.8i 105kw) turi problemų su ValveTronic sistema, jeigu tepalai būdavo keičiami retai. 6 cilindrų motorai nuo 2001 metų turi problemų su tepalo deginimu Visi modeliai turi problemų su rūdimis - turbūt didžiausias šio modelio minusas. Galinės spyruoklės dažnai lūžta - visiems modeliams. Remontas nebrangus. Bendrai šio automobilio nerekomenduoju vairuotojams, kuriem reikia kasdienės auto, kuri atitiktų daug kriterijų, į kuriuos įeina ekonomija, patikimumas, talpumas, patogumas ir tt. Visko šis automobilis daryti negali, tačiau gali būti tikrai smagus ir įdomus modelis entuziastams.
Dinamiškas, smagus valdymas. Malonu vairuoti. Manevringas
Korozija, smulkūs erzinantys gedimai, markės įvaizdis, brangoka eksplotacija
Читать больше

BMW 320d sedanas 2006

Nusipirkau šį automobilį ir džiaugiuosi juo. Važiuoja gerai, nedidėlės kuro sanaufos. Jei ieškote automobilio šeimai, tai galbūt šis variantas ne jums. Gan kietoka pakaba, bet jei patinka sportiniai automobiliai, tai Jums patiks.. Jei 2.0l pirksit, tai pirkit tik 120 kw, nes turėsit mažiau bėdų. Nes 130 kw. turi bėdą dėl grandinės. Ieškokite atsakingai, nes toks automobilisi labai mėgstamas jaunimo, todėl reikia gerai paieškoti, kad rasti gerą variantą. Jei paklaustų ar pirkčiau vėl tokį automobilį - tikrai taip!
Gerai valdosi, traukia gerai, nedaug suvartoja degalų, surinkimo kokybė gera.
Gan kieta pakaba, mažai vietos gale, priekyje neperdaugiausiai vietos, taip pat trūksta vietų kur daiktus pasidėti
Читать больше

Mercedes-Benz w203 2001

Uzburiantis automobilis, erdvus. Trauka gera, viskas kokybiska, aparatura gera, peciukas super.Problemos su elektronika. Taisymas nera labai brangus.
Vaziuoja, kaip S klase, kokyba, kaina ir isvaizda.
Elektronika.
Читать больше

BMW 740i 1996

SIlpnoka priekine vaziuokle, daznai reika keisti apatines svirtis su sarnyrais. Nestabili elektronika. Variklis ir automatine pavaru deze , veikia puikiai. Problemos su spidometro pikseliais. Smagi masina, jei turi uz ka ja remontuoti.
Erdvus, galingas, patogus, issiskiriantis.
Silpna vaziuokle , elektronika.
Читать больше

BMW 550i 2008

Rimtesniais gedimais nesusiduriau,neveikai tik distronicas, bet bmw meistrai sake, kad cia ju liga ir reikia kalibruoti.
Galia, isvaizda.
Kuras.
Читать больше

BMW 328i 180kw 2013

Neblogas, visapuiskas automobilis, daugiau vietos, nei senesniuose 3 klases modeliuose. Salono medziagos kokybiskos, garso izoliacija nebloga, bet zemesne nei tu paciu metu aukstesnes klases modeliuose. Automobilis komfortiskas, net su R18 ratlankiais.Trauka pakankamai ispudinga.
Geras galios/ekonomijos santykis, erdvus, papildoma iranga prideda daug vertes.
Silpna garso izoliacija, kaina, brangios dalys.
Читать больше

BMW 330 135kw 2002

Islaikymas nera brangus, jeigu myli ir priziuri.
Patikimas, manevrus, galingas, kuro sanaudos, interjero kokybe,
Komfortas.
Читать больше

Volkswagen Golf 6 TDI 2008

Vazineju beveik metus ir keiciau tepalus su filtru. Nusipirkes pakeiciau dirzus, tepalus. Masina labai ekonimiska, taupantiems geras variantas.
Ekonomiskas, nebrangus remontuoti, patikimas.
Nera.
Читать больше

Volkswagen Passat 2003

Komfortiskas, lengvai valdomas, stabilus, patikimas. Netikekit mitais, kad Passatas prastas automobilis.
Erdvus salonas, Grazus dizainas, Ekonomiskas ir patikimas variklis, Komfortiskas.
Garsus variklis, Neinformatyvus vairo mechanizmas, didelios kuro sanaudos.
Читать больше

BMW X5 E70 2007

Automobilį pirkau 2016 metais, mokėjau 12k eurų, per visa eksplotacijos laikotarpį išleidau apie 1k eurų. rimtu gedimu nebuvo, bet ir maži gėdimai šiai mašinai kainuoja ganetinai daug.
Gražus dizainas, daug vietos salone ir bagažinėje, gali drąsiai užvažiuoti ant bardiūro.
Morališkai pasenęs automobilio vidus.
Читать больше

AUDI A6 2.4l 121 kW benzinas/dujos sedanas 2004

Tautos pamėgtą karitą nusipirkau 2009 metai. Mokėjau 1100 eurų. Prieš perkant patikrinau keliuose servizuose. ( Tai yra būtina perkant tokia mašiną ) Ypatingų defektų neužfiksuota. Sužavėjo minkšta pakaba, garso įranga, vidaus medžiagų kokybė. Labai patogus dalykas yra porankis. Borto kompiuterio ekranėlio rodmenys išskydę , čia jau jų liga, ypač mašinai pašilus. Mieste jokio komforto, tai ilgų distancijų automobilis, sunku manevruoti, posūkiuose elgiasi, kaip laivas, tačiau išlėkus į trasą , visi anksčiau vardinti minusai nubalnkstą. Labai gera garso izoliacija , motoras dirba tyliai, gali sau tykiai, garsų neblaškomas, mąstyti apie bųties trapumą Ypač, eigu lėki ant 180. Bagažinėje talpos paknaka.
Variklio darbas, gabaritai, komfortas, garso izoliacija, medžiagų kokybė , eksplotavimo kaštai.
Važiuoklė , manevravimas mieste, priklausymas pilkai masei.
Читать больше

Audi A6 C4 avant 1997

Garso izoliacija visai neboga. interjeras ganetinai grazus, salonas ir bagazine labai talpi, galima rasti gana neblogos komplektacijos.(VISKAS LYGINAMA KAIP AUTO NUO 1992iki 1996)
Komfortas, gera garso izoliacija , minkšta važiuoklė.
Nepatikimas, nestabilus kelyje.
Читать больше

VW Golf 5 1.9TDI 77kw 2005

Įsigijau prieš 7mėn. ir per juos keičiau pagrindinį diržą su guoliukaism įtempėją, vandens pompą , vsa tai su darbu kainavo 190e. Žinoma keičiau ir tepalus, su visais filtrais kuriu bendra kaina 70e. Ir tai buvo visos išlaidos. Trumpai apie auto, esu beveik 2m ūgio ir vietos tikrai pakanka. Sedėsena tikrai patogi. Pačios apdailos detalės atrodo kokybiškos, niekas salone nebarška. Originali audio aparatūra groją švariai ir kokybiškai. Auto manevringas, bei pakankamai komfortiškas. Kuro sąnaudos , realios pas mane važinėjant Vilniaus mieste apie 8l, o užmiestį 6l. Rekomenduoju šį auto.
Viskas aprašyme.
Viskas paminėta aprašyme.
Читать больше
Написать отзыв на Autobonus.lt
Согласен Информируем Вас о том, что на данном веб-сайте используются cookie-файлы (англ. Cookies). Если Вы согласны, нажмите кнопку „Согласен“ либо продолжайте сеанс работы в браузере.