Seulas, Korėja. Hyundai skelbia limuzino klasės gamybos pradžią!
2008-09-02 15:34Naujasis Hyundai flagmanas trumpu pavadinimu „VI“, žada pirkėją sudominti prabangos elementais bei Hyundai išrastomis pažangiausiomis technologijomis. Ilgesnis, platesnis ir aukštesnis nei jo konceptas, „VI“ bus 5,16 m ilgio, 1,9 m pločio ir 1,495 m aukščio . Siūloma plati variklių komplektacijos gama: 3,8 l Lambda V-6 skirta miestui; 4,6 l Tau V-8 skirta greitkeliui ir galingiausias 5,0 l Tau 2H variantas. Automobilis jau paruoštas gamybai ir rinkoje pasirodys 2009 metų vasario mėnesį.
Tokios klasės automobilių klientams vienas iš svarbiausių veiksnių yra saugumas, todėl šiame modelyje įdiegtos net trys naujos saugumo technologijos: antros laidos „Automobilio Stabilumo Valdymo Sistema “ (VSM2), „Eismo Juostos Palaikymo Sistema“ (LDWS), pagal kurią vaizdo sensoriai stebi ir vertina eismo juostą bei kelio ženklinimą, „Pro-saugumo Saugos Diržų Sistema“, reaguojanti į priekinį ir galinį susidūrimą, automatiškai įtempiant saugos diržus.
Ši Hyundai naujovė pakeis 10 metų gaminamą Equus (pavadintą Centennial eksporto rinkai). Priešingai negu priekiniais ratais varomas Equus, Hyundai „VI“ mechanikos architektūra pasikeitė, nuo šiol prabangiausias korėjiečių automobilis bus varomas galiniais ratais, kas, be jokios abejonės, suteiks galimybę konkuruoti su rinkos rykliais Lexus LS460, BMW 7-serija ir Mercedes-Benz S klase.
Nors kompanijos planuose nenumatyta „VI“ oficialiai ekportuoti Šiaures amerikos ar Europos rynkai. 1967 metais sukurta Hyundai Motor Co. išaugo į Hyundai-KIA Automotive Group ir dabar yra penkta pagal dydį automobilių gamybos pramonėje. Konglomeratas apima iki 30 automobilių technologijų tyrinėjimo ir gamybos kompanijų. Hyundai automobiliai parduodami 193 pasaulio valstybėse, turi per 6 000 platintojų. Taigi, greitu laiku Lietuvos limuzino klasės gerbėjai galės pakeisti savo BMW 745 ar AUDI A8 į ženkliai pigesnį, bet niekuo neprastesnį Hyundai „VI“.