Neseniai fotografams pavyko užfiksuoti AUDI R8 su atkeliamu stogu. Vokiškos markės automobilių vadovai apie galimą tokio varianto gamybą kalbėjo jau seniai. AUDI AG yra vienintelis stambus Vokietijos automobilių gamintojas, kuris dar nepristatė GT, superkaro, cabrio ir roadsterio viename, nors Vokietijos vidaus rinkoje panašūs gaminiai jau yra žinomi ir pripažinti, tokie kaip AUDI konkurentų BMW ir Mercedes kompanijų sukurti Z8 ir SL modeliai.
Ne už kalnų ir saulės siekianti AUDI R8
2008-09-03 14:20Standartinis R8 Spyder modelio variklis tai 414 AG, 4.2-litro, V-aštuntukė. Tačiau oficialūs šaltiniai rašo, kad Nurburgringo (Vokietijoje) trasoje bandomo AUDI R8 Targa variklis yra 5,2 litro, 10-ties cilindrų. Tokios variklio komplektacijos automobilis bus pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje. Dėl kėbulo bei rėmo sustiprinimo R8 Spyder įsibėgėjimas iki 100 km/h yra 4,7 s., o tai reiškia, kad keliomis dešimtosiomis sekundės atsiliks nuo Coupe modelio.
Šio modelio inžinieriai daug kalba apie neįprastą jo saugumą, tačiau nereikia pamiršti, jog tai automobilis be stogo, - apsivertimo metu vairuotoją ir keleivius apsaugotų tik masyvus saugos rėmas.
R8 roadsteris rinkai bus pristatytas 2009 metų pirmąjį ketvirtį ir kainuos truputį daugiau nei 350 000 Lt