Antrosios kartos Volkswagen New Beetle iš pirmo žvilgsnio nelabai skiriasi nuo savo pirmtako. Tačiau šis automobilis savo bendrąja stilistika, stipriai pažemintu stogu ir „išpūstomis“ ratų arkomis, pretenduoja tapti tikru sportiniu kupe.
Naujas VW vabalas be jokių ramunėlių!
2011-04-06 14:32
Pirmasis New Beetle graudino salonu, į kurį prašyte prašėsi vazelė su dirbtine ramune, nes salonas priminė 60-uosius metus su „gėlių vaikais“, hipiais ir laisva meile. Vokiečių koncernas veikė per pirkėjų nostalgiją ir sukūrė mašiną, kuri nors ir netapo bestseleriu, bet Šiaurės Amerikos rinkoje kėlė susidomėjimą ir buvo gausiai perkama. Jos nelabai galingas variklis patiko tiems, kuriems jau virš 50 ir kurie nemėgsta didelio greičio, bet nori prisiminti audringą jaunystę.
Naujosios kartos Volkswagen New Beetle jau kitoks. Nostalgiją rokenrolui jaučiančią publiką, turi pakeisti jaunimas mėgstantis madingus ir greitus automobilius. Antrosios kartos „Vabalas“ sukurtas VW Golf VI pavyzdžiu, galutinai pavirsta sportiniu kupe.
Apie gale sėdinčius keleivius galite pamiršti. Pažemintas statramstis užpakalinę sėdynę pakeitė schema 2+2. Gale sėdėti galės nebent tik vaikai.
Apie jokias ramunėles salone jau nebekalbama, Volkswagen sukurtas kaip tikras sportinis kupe. Tačiau kol kas yra nežinomos jo perspektyvos Europos rinkoje, nes čia vyrauja Scirocco. Užtat praktiškai tikrai žinoma, kad antrosios kartos Volkswagen New Beetle turės labai galingą 5 cilindrų 335 a. g. turbo variklį, kuriuo pasižymi Audi TT RS ir Audi RS3!