Atsižvelgiant į kuro kainas bei ekonominė Lietuvos padėtį jau greitai, sulauksime permainų kasdieninio automobiliu vartojime. Kelis metus galima stebėti kaip automobilių gamintojai susirūpino, mažo tūrio auto gamyboje.
Mini automobilių ateitis: transporto priemonių kategorija B1
2008-08-27 14:07Didžiosios Britanijos ir Prancūzijos, B1 kategorijos transporto priemonių auto novatoriai Aixam-Mega Ltd. praneša apie augančia šios klasės autotransporto priemonių paklausą. AIXAM srities lyderis, kompanija gamina net 3 degalais varomus B1 kategorijos modelius. Jos dukterinis padalinis MEGA specializuojasi B1 kategorijos, elektro varikliais.
Visų trijų, AIXAM modelių kėbulas gaminamas iš „ABS“ rūšies akrilo dalių, tvirtinamų prie aliumininio rėmo. Gamintojas teigia kėbulas atitinka saugumo reikalavimus. Montuojama 3 pozicijų variatorine pavarų dėžė. Bagažines talpa nuo 400 iki 900 litrų. Maksimalus automobilio greitis 120 km/h! „Crossline“, ir „Sporty“ modeliai aprūpintį, 2 cilindru 500 cm3, 15 KW „Lombardini multipoint injection“ benzininių varikliu. Susidomėjus „A751“ modeliu galima pasirinkti tarp bazinio benzininio ir dyzeliu varomo „Kubota“, 2 cilindru 479 cm3, 9,6 KW , variklio. Gamintojai tikina kad užpylus 16 litrų bet kokios rūšies oktaninio benzino be priedų vos 400 kg sveriantis automobilis, vairuotojas ir 3 keleiviai (maksimalus svoris 675 kg) gali važiuoti nuo 320 iki 450 km priklausomai nuo kelio dangos. Preliminariais skaičiavimais šeimai kelionė iš Vilniaus į Pajūrį kainos vos 40 Litu, o kelionė į darbą ir namo jums kainuos iki pusantro lito.
Sudėjus visus privalumus galime drąsiai teigti kad B1 kategorijos transporto priemonė, ir AIXAM jų tarpe, ekonominiais, ekologiniais, klimato bei saugumo sumetimais, išsigelbėjimas!