Šis svajonių automobilis įgijo „Kalifornijos“ pavadinimą ir turi tiek talentų, kiek nei vienas Ferrari iki šiolei nėra turėjęs. Tad be ilgų įžangų, apžvelgsime visas šios transporto priemonės galimybes: privalumus, nes trūkumų kaip ir nematyti.
Kalifornijos svajonė
2008-06-24Ferrari kaip iš paveiksliukų knygos: pajėgus, veislinis. Ir be kita ko, raudonas.
Kiekvienas naujas Ferrari modelis turi pristatyti naujienas, savo pasaulinę premjerą, California modelis šiuo aspektu nėra išimtis: Tai pirmasis Ferrari su V8, esančiu po gobtuvu, pirmą kartą su tiesiogine įpurškimo sistema. Tačiau tylioji revoliucija vyksta tamsoje. Giliai bagažinėje slypi mažytis svertas, kurio pagalba galima nuimti galinių sėdynių atlošus. „Mes siūlome Ferrari su iki šiolei nepasiektu daugialypiškumu“, – pabrėžia marketingo šefas Massimo Fumarola. Ant ankštų galinių sėdynių visgi gali įsipatoginti vaikai, o bagažinė prilygsta dviejų golfų bagažinėms.
California tapo tikru Ferrari
Joks Dino, ne mažasis Ferrari ir ne taupusis modelis. Patrauklus veidas su viską užuodžiančia nosimi, vienkartinis teršalų išmetimas ir pavykęs dizainas. Oro įleidimas pro gobtuvą ir šoniniai plyšiai primena bazinį Spyder 250 GT modelį, kuris buvo pripažintas visų laikų „sexiest car“ (liet. Seksualiausia, patraukliausia mašina).
Daugiau optinio patrauklumo California pateikia savo galine dalimi – plačios juodos priešrūkinės lempos ir gražiausių formų išslinkimai. Apsisukimo skaičių matuoklis siekia 7800, vairo dešinėje randasi mini perjungiklis „Manettino“, kad būtų galima pamažu užgesinti visus elektroninius sargus.
Visai nauja Ferrari savybė: erdvus salonas
Virš galvos, po automobilio stogu, išties esama pakankamai vietos. Per 14 sekundžių iš uždaros Californijos automatiškai persitransformuojama į „California dreaming“ (liet. Kalifornijos svajonę). Įjungimo pedalas atlieka veiksmus negaišdamas nė sekundės – nustato automatiniu būdu valdomą dvigubą sankabos pavarą taip švelniai ir nepastebimai, kad net moterys tuo pat metu gali tolygiai pasidažyti lūpas ar užsibrėžti pieštuku akis. Fumarola teigia: „Tai yra komfortas, kurio reikalauja ir tikisi mūsų klientai“.
Važiavimo galimybės kelia įspūdį
Nuo nulio iki 100 greitį išvysto šis automobilis per keturias sekundes, o didžiausias greitis – 310 km/h.
California kainuoja apie 170.000 eurų. Nenutyla kalbos, kad nuo 2009 sausio rinkoje pasirodanti transporto priemonė taps naujuoju bestseleriu.
Techniniai duomenys: 2plus-2vietų Coupé-Cabrio; ilgis/plotis 4,56/1,90 m; 4,3-litrų-V8; galinių rato pavaros mechanizmas; galingumas 338 kW(460 arklių galia); septynių veiksmų dviguba sankabos pavarų sistema; 0–100 km/h per keturias sekundes; didžiausias išvystomas greitis – 310 km/h; karbono keramikos stabdžiai; padangos 285/40 R 18 vo., 285/40 R 19 hi; sunaudojimas – 13,2 l Super plus; nepripildytas degalų sveria – 1625 kg; bagažinės talpa – 260/360 l.