Impreza – impression – įspūdinga?
2008-06-26 12:40Žemas stogas, 500 arklių galia pakrautas turbo variklis ir akį rėžiantis interjeras – visa tai sudėta į ekstremalųjį Subaru Impreza WRX STi.
Vizualinis Impreza ypatingumas pasireiškia priekiniais spoileriais. Greitis, agresyvumas, tikslingumas ir naudingumas tai nėra tos savybės, su kuriomis toli nužengsi „tiuninguotame pasaulyje“. Tokiu aspektu žvelgiant Impreza WRX STi savyje turi tik daug galios. Į klausimą, kaip iš viso to padaryti patrauklų automobilį, atsakys profesionalai iš japonų firmos Car Service Hiro.
Hot Rod 50-ųjų stilius reikalauja daug darbo
Platūs išmetimo vamzdžiai ir pažemintas stogas suteikia Hiro-Impreza žavią išvaizdą. Japonų išskirtinumas yra individualūs automobilio kėbulo pertvarkymai. Šalia to, jie vysto idėją, dar labiau pažeminti automobilio stogą. Žinoma, nepavyko padaryti identiško amerikietiškam Hot-Rodder stiliui. Priešingai nei 50-ųjų „vežimuose“, Impreza pasirūpinta geresne vėdinimo sistema. Kita problema, su kuria susidūrė ir nesunkiai įveikė meistrai – langų pritaikymas. Stebėtina, kad sumažinti langai suteikia darnų automobilio dizainą ir garantuoja įspūdingą debiutą.
Po karbono gaubtuvu – virš 500 AG
Automobilio dizainas neapsprendžia transporto priemonės patvarumo, todėl japonų profesionalai kibo į darbą. Šioje transporto priemonėje esančio 265 AG variklio meistrams nepakako. Impreza priekyje atsirado vietos 2,5 litrų Subaru Forester. Galutinis tikslas – 500 arklių galios.
394 įdiegti niutonmetrai aprūpina visų ratų pavarų mechanizmą. Geresnei oro-benzino mišinio srovei padeda nušlifuoti ir nupoliruoti cilindrai. Hiro NOS-injekcijos pagalba pažada daugiau „dūmų“.