Audi TT RS prototipas, kaip matyti nuotraukose, jau paruoštas pardavimui ir testuojamas be jokių kamufliažų. Galima nuspėti, jog TT RS prekyboje pasirodys jau šių metų pabaigoje. TT RS, smarkiai išsiskiriantis iš TT modelių linijos, pasisavins R8 stiliaus „bodykitą“, chromuotus šoninius veidrodėlius ir ovalo formos išmetimo sistemos antgalius. Platesnės ratų arkos, skirtos 19 colių ratams sutalpinti, išlenktas galinis spoileris ir RS bedžai sukuria agresyvią naujojo TT RS automobilio išvaizdą.
Greičiausias iki šiol sukurtas Audi TT
2008-09-11 10:37Variklio agregato modelis sukonstruotas pagal aštuoniasdešimtųjų Audi Quattro pavyzdį, paskutinį kartą toks penkių cilindrų turbovariklis buvo naudojamas 1995 m. S6 modelyje. Jo maksimali galia siekė 227 AG. 2009 metais TT RS modelio 2.5 litro twin-turbo agregatas sieks 350 AG, tai yra 80 AG daugiau nei TT S modelyje. Bazinėje automobilio komplektacijoje montuojama šešių bėgių mechaninė pavarų dėžė, o už papildomą mokestį, gamintojas siūlo įmontuoti septynių bėgių ir dviejų sankabų pavarų dėžę.
Be abejo, automobilis aprūpintas quattro keturių varomų ratų sistema, kuri puikiai suderinta su variklio darbiniu potencialu, be to, TT RS modelis, už R8 lengvesnis 160 kilogramų, taigi visi šie veiksniai neturėtų leisti TT RS modeliui tiesiame kelyje smarkiai atsilikti nuo Audi superkaro. 100 km/h įsibėgėjimas trunka 4,5 sekundes. Automobilio salone puikuojasi lenktyninės sėdynės, sportinis, firminiu ženkliuku RS papuoštas vairas, aliumininės plokštelės ant pedalų. Multimedijos naujovė – Audi MMI kabinos kontrolė su integruotu aktyvios matricos displėjumi.
Numatoma, jog papildomas Audi TT RS paketas ekstremalių pojūčių mėgėjams gali kainuoti 30 000 - 40 000 eurų.