Porsche 911 Turbo yra laikomas savo serijoje kilmingu sportiniu automobiliu. Kam to nepakanka, švabų firma Hamann siūlo naują tiuningo versiją. Šalia aerodinamikos sistemos automobilis aprūpintas 150 arklių galia.
Eržilas su 630 arklių galia – Porsche 911
2008-06-24Pažeminta stogo linija
Pažeminta stogo linija padeda sumažinti oro pasipriešinimą ir tuo pačiu sunaudojama mažiau degalų. Įstiklinimas ir automobilio stogas sumažinti aštuoniais centimetrais.
Dėmesio vertos yra įstrižai į viršų atsidarančios „žirklinės durys“. Taip pat Stallion pakeitė priekinį ir automobilio stogo spoilerius.
630 arklių galia
Stallion širdis, kas vokiškai išsireiškus vadinama eržilu, yra nesustabdomas veržimosi į priekį aparatas. 3,6 litrų boksinis variklis su biturbo nuo įprastos 480 arklių galios pakilo iki 630. Maksimalus sukimosi momentas išauga nuo 620 iki 810 niutonmetrų.
Automobilio vertybės kyla su tokiais faktais: dvi didelės turbo įkelties programos, sportinis oro filtras, pagaminta iš tauriųjų metalų sportinė išmetimo sistema, nauja variklio vadyba.
Per tris sekundes šis automobilis pasiekia 100 km/h, o jo maksimalus išvystomas greitis 359 km/h.
Sportinis automobilis ir 20-colių
Porsche 911 Turbo gatvėse turėtų pasirodyti su nauju padangų komplektu. Trijų dalių juodai lakuotas ratas turėtų pasižymėti ypatingu lengvumu. Padangų kombinacija yra 8,5Jx20 colių ir 245/30ZR20 priekine dimensija, 12,0Jx20 dydžio ratlankiais, o užpakaly – 325/25ZR20.
Aukštos klasės salonas
Tiuningo specialistai pasistengė išdailinti ne tik automobilio išorę. Sportinės sėdynės ir armatūra aptraukti specialia oda, pavarų perjungiklis ir pedalai pagaminti iš aliuminio. Taip pat įlipimo durelių elementams pagražinti panaudotas karbonas.
Beveik 100.000 eurų daugiau
Be abejonės, visa tai turi savo atitinkamą kainą: Porsche 911 Turbo vertas mažiausiai 140.152 eurų. O norint įsigyti tiuninguotą variantą, reiktų susitaupyti net 234.000 eurų.