Su nauja sistema VW nori pademonstruoti tai, kaip galėtų atrodyti važiavimas ateityje. Golf TwinDrive turi naujos rūšies Plug-In-hibridinę pavarų perjungimo sistemą. Pirmasis prototipas jau pasirodė Berlyne. Jį pristatė federacinis apsaugos ministras Sigmaras Gabrielis (Sigmar Gabriel) ir VW valdybos vyriausiasis Martinas Vinterkornas (Martin Winterkorn).
Bandomasis triušis – Golf TwinDrive
2008-06-27 11:50Degimo variklis papildo elektros variklį
Automobilio pavarų mechanizmas numato elektros ir degimo variklius. Abu agregatai gali išvystyti iki 130 kW. Ar tai bus dyzeliniai, ar benzininiai varikliai, VW firma dar nėra tvirtai apsisprendus. Automobilis, varomas elektra, turėtų nepriekaištingai važiuoti miesto gatvėmis. O degimo variklis užtikrintų ilgesnių atkarpų nuvažiavimo saugumą. Atitinkama eksploatacijos sistema Golf TwinDrive gamintojų pasirenkama automatiškai. Tokiu būdu paruošiamas VW su General Motors pristatyta E-Flex-strategija.
Su baterija – iki 50 kilometrų
Elektros pagalba transporto priemonė gali nuvažiuoti apie 50 kilometrų. Norint bateriją įkrauti, reikia prijungti ją prie bet kurio elektros lizdo. Energijai išsaugoti naudojamos pačios naujausios baterijų technologijos. Prototipas važiuoja dar su pirmos kartos ličio jonų baterijomis. Tarkime, autostradoje Kaunas – Vilnius jums prireiktų aštuonių kilovatvalandžių ir 2,5 litrų degalų/100 km.
Elektromobilių bandymai
Šis projektas inicijuotas federacinės valdžios. Keturiems metams paskirtame bandyme turi būti išbandytas efektyvus energijos panaudojimas. Golf TwinDrive yra šio principo dalis.
VW bandymui skiria 20 automobilių: 10 – Berlyne ir tiek pat Wolfsburg‘o regione. Transporto priemonės turėtų pasirodyti ateinantį mėnesį. Elektros varikliai turi būti varomi atsinaujinančia jėga, pvz.: vėjo, vandens ar saulės energija. Jau dabar 13 % visos elektros energijos gaunama Vokietijoje iš vėjo energijos. Šis skaičius turėtų iki 2020 išaugti iki 30 %.
Reikia daugiau elektros lizdų
Norint visapusiškai naudoti elektrinį mechanizmą, pirmiausia reikia pritaikyti tam infrastruktūrą. Tokiu būdu, būtina instaliuoti kuo daugiau elektros lizdų. Pavyzdžiui, turėtų būti privačios automobilių stovėjimo aikštelės, aprūpintos elektros lizdais. Kaip prielaida yra ličio jonų baterijos, kurių stiprumą ir galingumą reikėtų dar labiau sustiprinti. Taip, didžiuosiuose miestuose elektros būdu varomi automobiliai pamažėle pakeistų degalais varomas transporto priemones.